2012年10月11日星期四

雪莉楊米飛回信




話說近日係xanga與一名男子對話,
咁我見好似好耐無update Blogspot,
所以特意署名雪莉楊米飛做回信合集,
(哎呀真係好鍾意Miffy好得意好得意)
人地奇洛李維斯回信嘛,
我又砌返五個字雪莉楊米飛好似好有型咁,
是但啦。



-


《RADIOHEAD.....》



係啊,
我.係.倫.敦.睇.RADIOHEAD。

唔好講件事,
只係睇句野都已經好迷幻。

我岩岩係倫敦睇Radiohead......
我睇radiohead.......
講左百幾次仍然好夢幻。

我細個從未諗過會睇到radiohead......

仲要係倫敦.......

睇左三個幾鐘........................

一時間接受唔到.......

不如繼續發,
唔想醒..........

點知一返到屋企,
聽到乾衣機聲........

死啦我返左地球啦....

點算.............


WHAT THE HELL I'M DOING HERE.....


I DONT BELONG HERE........


受太大刺激,
好夢幻........
byebye.........


-


《MUSE嘛》



 





我都仲有聽佢地隻新碟啵,
但買唔到london tour飛囉。


新碟其實唔錯,
暫時loop左一百次supremacy,
madness就無可避免地loop啦,
雖然真係好普通twilight歌一隻,
都已經超班架啦,
無計啦話哂都係muse嘛。


radiohead則非常超現實,
如果一日我係超級市場見到佢地買野食...
我會喊,
然後大叫,
再報警拉9條友扮人扮得咁過癮啊啦,
因為佢地係神,
而神係只需要靠神話生存,
唔需要食飯訓覺。


全個concert徹頭徹尾無理過其他人感受,
百分之一百五十漠視觀眾,
當然要提到佢啲違反人體工學抽筋痙攣舞,
仲有長年唔見樣頭髮彈下彈下喱埋係一角唔知做緊咩好creepy好神秘。


所有台上發生既事毫無零點一觀眾成分,
我地就好似一班地球人用望遠鏡觀察星體運行,
每分鐘都好想叫救命好想大叫,
但又因為受驚過度唔知點算,
只可以眼白白睇住所有事情唔合乎常理地一直發生。


實情係英國人真係識跳隻lotus flower舞,
仲可以跳足全場,
真係俾我學一世都學唔識。


成件事係鬼上身神打級數。


muse嘛始終都係偶偶地像,
未到人地種痴線我做乜關你鬼事境界。







《霸氣式遲到》


啦啦啦,
遲到呢味野你就唔及我一半啦。

如何稱為霸氣式遲到?

話說當時讀art&design foundation,
攞到UAL offer後,
心底某一個暗格潛藏對某個tutor既仇恨以LMF式爆發。

咁當初我間college位於London North Greenwich,
撞正最仆街既Jubilee line,
倫敦鐵路等我略略介紹你識:
London tube號稱全球最有霸氣鐵路,
星期六日係可以有超過五條line唔開,
而佢只有十三條line,
又話說上年我住Old Street只有唯一一條northern line,
有半年weekends呢條line都無開過。

咁講返條唔係好Jublilee既Jubilee Line,
你搭一百次,
佢有一百零九次都會頭暈身㷫delay什至停駛。

ok,
戲肉黎啦。

話說事發當日上九點半,
好似係最後一堂,
我九點十send個email同tutor講:
sorry tube delay.

問題係:
LONDON TUBE根本收唔到電話,
咁到底點解我會send到email呢?

然後我唔知點解不停update自己最新消息,
hi im in canary wharf.
hi im in holborn.

仆你個街,
holborn都無jubilee line.

佢終於問:
到底你幾時到?

我無再講過野。

不如我地分開啦。

就好似朝偉同曼玉咁,
平靜地分開啦。

直到現時為止,
我都仍然覺得當時留白好浪漫。

霸氣遲到,
係根本無諗住到。

hmmm..
我知我好無聊好白痴簡直就係幼稚,
但有時人就係要做下無聊野證明自己其實真係好無聊。





《倫敦巴士嘛》



咪就係凌晨三點蒲完,
撞正浪漫倫敦三步曲:
煙雲薄雨,
傲氣冷風,
零下三度。

飲左相當份量既酒但又已經過左發熱期會點?
入風、發冷、暈、想衝出馬路自殺。

ok,
去巴士站,
發生咩事?

無巴士囉。

無night bus囉。

都蒲左倫敦兩年咯,
你唔係嬲下嘛?


就好似曾經有條ex同我講:
都拍左咁耐咯,
你唔係仲嬲下嘛?

你老味,
都拍左咁耐咯,
今次仲唔飛你我何德何能叫sherry yeung?


但仔可以飛,
書唔可以唔讀嘛,
倫敦仍然係要留。

嗱咁又唔可以盡信個board既,
倫敦科技與男人係信任度方面相比只差一線,
而拖拉程度,
即係凡事唔拖到聽日會死都唔做方面同樣係無咩分別,
等返三五七個鐘,
其實係有巴士既,
天點會絕你條路啊。

行左兩個站:
This bus will terminate here。

我就唔會深究佢係俾皇家軍隊召喚啊,
定實情到底凌晨四點有曼聯對曼城既,
who fuckin' cares?

就如一個仆街分左手後又點會理你死活,
咁人地都唔理你,
你理得佢上深圳一路向西姐。

個問題係我而家好撚凍啊嘛。

然後落車,
無人話你知下一班車幾時到。

Darling I want you,
你竟不知,
默默向風呆企,
去等心中戲子。

企係巴士站一直等一直等,
終有日我會等到Mr. Right既,
有時就算係Mr. Wrong都上左先啦,
誰是對的還不知嘛。

真係好撚凍架大佬。

最後,
第二日何止hangover,
直頭係hangfever。

咪又遲到囉。

咁當然係倫敦係幸福啲架啦,
賴tube delay、門鎖壞、什至最離譜我試過…
哈哈哈,
哎呀今朝畫花左條眼線喎。

咁我讀fashion嘛。




沒有留言:

發佈留言