2012年11月30日星期五

咦又生日啦?




咦,原來又十二月一號,又生日啦?


其實生得日多都悶啦,年年活動差唔多又咪食餐飯食蛋糕,大一歲之嘛,有咩值得一班人去劈酒唱K。Oh well,咁劈K又真係唔洗原因既,有原因就理直氣壯啲咁囉,我經常覺得“生日玩鋪勁”係世界其中一個最廢最能證明世界悲涼既去玩理由,出世都幾廿年前,又唔係耶穌佛祖孔子,sherry誕?真係who fuckin' cares。對上一次劈K都幾年前啊唔知邊個生日,當時都仲係小妹妹,劈完之後鬼記得邊個生日,邊個仆街走數,邊個找數包底就記得。我就記得自己飲極唔醉,仲要送人返屋企,自己明明住倫敦仲要跟車返Hatfield,差啲俾人嘔到一身都係,第二朝hangover搭個幾鐘火車返屋企好凍之外,都已經無留下其餘記憶。而家好似好大個,hea下hea下就發覺實情都唔知有咩好慶祝,我要去玩就唔洗生日都會去玩,做咩係都要生日先可以去玩又到底有幾多人真係為你幾廿年前既誕生感到認真興奮?算吧啦,都係搵個藉口買下禮物扮下好朋友咁姐。






我都唔知點解,近年完全冷漠對待任何節日除左聖誕節,因為聖誕節有聖誕老人聖誕樹,同可以買一堆廢物。今年生日一黎可能仲做緊essay,二黎又不停send CV搵internship。生日有咩做?我都唔知喎,生日一定有野做架咩?勉強搵啲野做咪出街睇下聖誕樹啊食下飯咁囉,當然我就一定寧願死係屋企睇Grace Coddington本biography聽魏如萱演唱會架啦。大佬你地香港廿幾三十度,倫敦落雪啦你地廿度就大驚小怪戴頸巾。記得幾年前係香港同前男友過聖誕,啊男友話好凍攬住我懶係man咁,當時只係心諗:「Shit,好熱啊,放開我好無。」我覺得香港人話香港凍只係佢地未見識過外面個世界到底有幾凍,又或者,咁冬天嘛,明明唔凍既,你講下我又講下,咪見凍囉。


睇聖誕樹都係其次,最緊要都係放相上instagram,望望下覺得自己個instagram可以當做part of my portfolio,唔係自大,啲相真係好靚。慢慢又悟出科技又去左另一個朝代,Facebook呃like呃黎呃去都係自己友,但instagram呃like可以進軍世界放眼宇宙,全球九唔搭八既人都可以like。每次開instagram,見到一分鐘10likes,三分鐘35likes,十五分鐘45likes,確實又係一門勾引上癮神功,最後,又沈溺虛擬世界做無臉名人。我都係好後期先發覺自己有意無意當自己係名人,要向全世界宣佈小妹近日用緊Chanel支Chance香水,加一兩句廢話企圖access全世界,簡稱世界女化,無左種facebook僅餘既型格。潑出去既水當然收唔返,無意當左自己係世界公民之後,咪只好繼續沈溺。又好似前排經常係facebook見到一個人有意無意話自己好靚仔,好多人like足以見證世界到底有幾客套,又或者係世界審美觀今時唔同往日,我唔睇樣,單憑佢個-v-表情符號,已經想講一句:收皮啦柒頭。


其實Andy Warhol有好多名言既唔止得一個十五分鐘fame theory,佢都曾經話過consumerism其中一點引人入勝在於一支可樂就係一支可樂,不少於一支可樂同樣唔會多於一支可樂。用silk screen無限reprint n次,幅畫入面,都只係同一支可樂。Elizabeth Taylor飲既可樂同我地呢啲平民老百姓飲既都係同一支可樂。於是,就產生celebraties商品效應,我地做唔到Elizabeth Taylor,但可以飲Elizabeth Taylor支可樂。所以我發現,無論一個生日幾咁memoriable都好,其實,又咪只係another typical day,唔會因為你覺得懶係感動又懶係賦予件事無限意義而變種成為另一件事,世界仍然如常運作。加上,都係唔好自我澎脹啦,you are just another ordinary human,即使幾多人話you are special,but you are just another typical girl on earth。再者,12月1日就係12月1日,唔會因為你生日,或者好多人幫你慶祝生日而變左一千零一日。我知我今日好黑暗好重口味,無計啦,趕功課啊嘛。


又話時話我學校早排有Grace Coddington同Victoria Beckham做guest lecturer,哈哈哈,got any grapes?











6 則留言:

  1. Actually what apps you using for taking those picture? I love the triangle shape frame! Haha!

    回覆刪除
  2. Sherry ~ 生日快樂!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. hey thanks! chat later r im still working on my essay :)

      刪除
    2. ok, 加油呀 : )

      刪除