2012年11月23日星期五

港式街燈晚餐情意結




話說早排病得好緊要,有賴朋友們照顧啦,足足做左兩個禮拜廢人,仲嘆過係屋企,但大前提係已經幾年未試過病成咁。屋企啊媽彩我都傻,由得我自生自滅,Flatmate話啊媽一定同我好熟,佢既做法完全係示範之作,因為人地一邊照顧我,我多數一路反抗。叫我食粥我要食意粉,叫我食意粉我又要食公仔通心粉,麻撚煩煩咁,所以由得我去死就岩。三餐一宿,有埋藥食,但其實係因為啲藥先病咁耐都好唔返,最後決定做返自己,唔食藥兩日就好返都話左架啦,有時我唔聽話係有我道理既。


病重時打電話返屋企,努力忍住唔咳,講一堆廢話進入扮無事mode,老豆明顯知我玩野。而一個禮拜後打返去已經為時已晚,基本上屋企已經開得海味鋪。啊媽一路講,一路話啊老豆有幾錫我,由於當時Margiela上腦,一路聽一路覺得.....其實我physically都無得救架啦,不如用花膠條數俾我買個正版Margiela Clutch.....精神傷害大過身體傷害,醫心靈創傷緊要啲啊。難得我會計數,條數應該好重要,靜默左幾分鐘啊媽問:「Skype斷左線咩?」我自言自語話:「嘩..花膠條數可以買到個Margiela酒紅Clutch唔洗買H&M版MMM啦,燕窩數可以買到Balenciaga啦...兩條數加埋咪夠買Tom Ford,最多咪無骨膠原唔會死既。花旗蔘,最多咪少啲中氣囉還掂我霸氣搭救,嘩仲可以買MiuMiu好靚啊....」啊媽話:「你個衰女,人地一番心血買俾你補身,你細個老豆儲錢俾你兩隻衰野去外國讀書自己邊捨得買黎食,而家特登去買成日掛住手袋,有無讀書架你究竟,真係無人性。」


我發覺,女人買起野上黎,有時真係好無人性。


情況就如男人咸片上腦,女人會適時手袋上腦。


曾經用手袋上腦theory同老豆解釋,讀時裝真係會搵到錢,再用case study令佢更practical地理解成個理論,當日我又屈佢張卡去YSL買化妝品,佢即刻好深刻地理解,讀fashion好搵過做iBanker。


我對食真係無咩要求,食唔死唔會中毒即可,但當然我經常挑戰人體極限試新菜,真係最恐怖係咖哩芒果雞肉飯、朱古力汁蘋果牛肩,真係好食架。老豆成日唔知帶我地去邊食好,當然最好都係留係屋企食啦,但有時佢想出去食飯時,唔知係咪上一輩都有無限loop情意結,黎黎去去都只會去三四間風雨不改。


我屋企飯堂有:尖東太平館、流浮山霸氣老闆娘、尖沙咀Marco's結他叔叔、九龍城茶記、廟街街口、義順牛奶公司以及西貢全記大細uncle。真係全部都有返咁上下輩份,睇住我同細佬兩隻野大,去親都會摸摸我地個頭話大個仔大個女啦。其實上一代人情味唔單止係食店有返咁上下歷史,而係上一輩真係食開一間就到世界末日都唔會轉。而人情味係當你忘情亂9咁叫時,佢地會幫你cut單,叫你:「叫咁多食鬼到哂咩你,食住先啦。」每次聽到我就會覺得佢地真係同我老豆好friend,加上每次食親都一定係好野,從來唔會失手。然後慢慢會發現,年輕一輩餐餐都要新餐廳,eat-pay-go,基本上唔會去下次,就算有下次,到門口時都會發覺:「咦,執左既?」無限新鮮感,但好難會記得某一種特定味道。


尖東太平館係我屋企慶祝飯堂,生日啊升中六啊都係太平館食瑞士汁牛河,佢隻瑞士汁唔知點解真係第二度食唔到。每次係第二間茶記食牛河都會諗同太平館有咩唔同,久而久之就無再係第二啲餐廳食牛河,情況就好似睇Radiohead,睇完神級表演後,其他,都只係浮雲。流浮山就食打冷啦,斑頭腩即係油泡石班腩、蜜糖雞翼、豉汁蟶子,霸氣惹味系列好食到癲。老闆娘極之豪爽,成日鬧我老豆叫咁多嘥料,基本上係完全唔聽我老豆講野自己落單,就住我地一家四口食到幾多就落幾多,就住當日有咩新鮮就俾咩我地食,永無失手。


廟街街口打冷無得輸啦唔講啦,義順就因為老豆睇唔過眼澳洲牛奶公司明明唔好食又咁牙擦,所以永遠都會去隔離義順食雙皮奶,老豆真係好有型。其實義順呢,真係好食啲又無咁趕既。九龍城茶記燒味真係天下無敵,但睇佢個勢三間鋪變兩間,兩間而家變一間都大限將至,所以就算佢加到五十幾蚊一個燒味飯,我地都去支持,希望唔好咁快執啦,唔想食大家樂啊大佬。西貢全記岩岩開時唔出名架,係後來TVB效應先要訂位。細個Sherry妹好鍾意食上湯龍蝦,大細uncle好錫我次次去親都俾隻最大既我,而我呢........真係夠膽自己食哂架,後尾大uncle因為某些事啦所以永遠唔可以落床,細uncle自己一個撐起三間鋪。而家我去食,都仲會揀最大隻俾我,可能細個食哂啲Quota啦,已經唔多鍾意食。但每次去,仍然會食哂全碟,uncle加油啦你上鏡真係幾靚仔,有啲似黃金寶。


尖咀Marco's係平安夜飯堂,除左一年我無返香港之外,已經連續食左五年平安夜聖誕餐。好食唔係特別好食,聖誕餐十年如一日,龍蝦湯明顯係金寶湯,一舊食左都唔覺眼既鵝肝,一塊唔太好食既angus steak,仲有一個心太軟。唔好食,但內裡好似芬蘭小木屋有啲好crappy既聖誕裝飾好溫暖,而且有個uncle永遠被忽視地係一角彈結他。佢知我有聽,走黎問我鍾意聽咩,我話何韻詩啦!仲記得當時岩岩分手,佢係我身邊自彈自唱「我找到了」,即刻真係眼濕濕,放心啦uncle,第時我搵到之後,帶埋老公仔女黎聽你唱歌啦,你要繼續唱,真係有人聽架雖然唔好聽。


而最緊要,都係同屋企人去食。


今個聖誕又去Marco's啦,記住訂位啊老豆。








沒有留言:

發佈留言