2012年11月16日星期五

關於禮物,我想說的是…



說起禮物這回事,我還真是號令人頭痛的麻煩人物。大前提係因為我個outlook似係生活上應有盡有,而且為人比較怕麻煩,故有物質需要就會自行了斷。有時我會好佩服香港女仔用大量心機去哄男友買野,香港社會金錢等於時間的話,我覺得佢地付出既時間心血係絕對值得獲取一個LV。而我為人比較隨意率性即係懶,用錢可以解決到既問題唔會為自己製造麻煩,而且絕唔會為資本主義苦苦低聲下氣浪費時間尊嚴。一黎,受人錢財欠人一世,綁手綁腳I just don't like it。第二,小妹購買樂趣在於:行街-中伏-腦交戰-中伏-俾錢-用。如果無左實際用之前既樂趣,基本上買野無左70%歡愉。


Lana Del Rey話We were born to die,還掂終須一死,錢財都真係身外物。洗錢除左實際維持生命,不外乎係人生一種尋開心既玩意。岩岩睇英國藝術雜誌Adbusters,第三頁就大大隻字寫住“capitalism is the only operating system we got, and it's not gonna get an update anytime soon.”,我既謬論係so why not just enjoy your life。由此,琴日用份微薄人工買左幾件H&M x MMM。而我地既分別係,你班傻仔去排幾日隊,我地訓到十二點再hea hea地上網買,朋友直頭三點幾先去H&M行個圈。同時都唔係因為件皮褸係Margiela先買,如果係街見到件咁型既褸都係會買,當然加左Margiela個名,market value無限提升,為著個白色數字解構主義label我又唔介意俾多少少錢,俾MMM完美解構,做MMM下亡魂。


名牌唔係要黎折磨自己,that's not what luxury means,名牌係要用錢買“media上好似”比較舒服既人生,所以洗錢都係luxury package其中一項,洗錢洗得舒舒服服都係kind of一種luxury。That's why我覺得著100吋high heels整斷自己對腳、為著衫減肥減到厭食症、為買件衫一個禮拜唔搭車唔食飯都係俾資本主義過份洗腦既傻仔。又如果你話俾我聽訓三日街先含辛茹苦買到一件H&M x MMM的話,我只會係背後指住你班on9仔笑,而你著起上黎,都型極有限,係道氣質問題。而又當然,香港係永遠唔會識個嘆字點寫,算吧啦,任你著全身chanel都只係一個港版tries too hard既chanel。最驚堆香港型人全身黑色chok哂串樣,well,comfortable about yourself先真正浪漫有型,都係果句啦,香港真係買件衫出個街都辛苦過人。當全世界99%人都係slave of capitalism時,點樣於capitalism中活出自己態度先係重點。


朋友們要送禮物俾我好難敷衍了事,要用心機搭救。當然我又唔係咁大牌,基本上係叫人唔好送禮物,要到送禮物咁friend既地步不如出黎食餐飯仲好啦,又可以見到你,你又唔洗煩,win-win situation。收過最出奇制勝既禮物係用7-11膠袋做花紙既melty kiss、農曆通勝,okay我完全地受落,禮物本身唔係最重要,最重要係收到覺得開心,唔止我開心,係大家都開心,笑兩笑圍威喂咪幾實際。中三時收過best friend D一朵新鮮玫瑰花,成為當年gift of the year,又收過前男友手製唇膏、演唱會DVD、中六好友手製相簿等。


前日收到G送一本三歲法文生字圖書連iPhone畫筆一支,即時打電話問點解我要無啦啦學法文,佢話純粹係pageone見到本書好sherry就上amazon訂去我屋企,而廿歲sherry妹就因為一本幾鎊既兒童圖書、無聊粉紅色畫筆開心左一日。隨意是但,生活上無啦啦記起一個人,然後shop and give,that's what a gift means。而又岩岩收到朋友J親手製作星型銀鏈一條,thanks a lot。哈哈哈,可能我為人疑似好難取悅啦,唔鍾意時真係don't give a shit,所以各位肯為我花心機心思,btw,多謝你地認為我係一個值得花時間心血既死港女。嘿嘿,我真係等緊我個生日蛋糕架。


近日適逢project deadline,極度迷戀instagram與Lana Del Rey,shit,we were all born to die。


http://instagram.com/sherry1201 - Feel free to follow.






沒有留言:

發佈留言