2012年9月25日星期二

末日前最後一個良夏




收拾時找到一件珍寶。


話說當年十六歲,
下午六時正紅雨交加,
老豆飛的返屋企仍然全身濕透,
我懶懶閒攤係梳化指揮佢去拎毛巾,
但佢突然係袋拎野出黎:





我當時反應係呆一呆,
啊媽講左句:你當個女三歲咩。


大前提係老豆好少買野俾我,
因為我由細開始已經非常獨立自主(勺蠻任性)。


事出必有因,
問問老豆,
佢話:
個的士佬紅雨都要開工養家,
佢問我買唔買啲野送俾個女,
我咪是但幫佢買樣幫補佢個女囉。


然後臉紅,
話:er...你唔鍾意咪俾表妹囉。
講完隨即逃離現場入房沖涼。


當時唔知笑定喊好,
一黎佢覺得個女會將呢舊野放上頭,
二黎又覺得老豆好型好best of the best,
三黎,
咁我又真係鍾意星星、間條同綠色既,
無諗過三件事加埋會錯成咁姐。


當然我唔會放上頭,
但我一直放係櫃桶,
成為多年珍藏。


諗返起個暑假,
老豆都無咩幾可為煲劇煲到波都唔睇馬都唔賭,
但見佢晚晚返屋企追蘇基笑到成個小學雞咁,
又唔知佢係咪少少共鳴啦,
話說我老豆都貪靚貪到名震天下。


又話說前日利物浦對曼聯,
死獌狗又踢4424,
我決定同老豆絕交收起哂所有雪條,
同時決定阻止佢繼續不停狂食月餅。


注意,
係狂。


即係中秋都有耐未到,
我家一門三傑細佬呀媽老豆已經解決左:
一盒火腿月、兩盒白蓮蓉、一盒六個裝迷你月、一盒冰皮,
而家仲有一盒白蓮蓉,一盒黃蓮蓉待領、一盒冰皮,
咁食落去仲得掂既大佬。


講返轉頭,
巴不得媽媽講世界末日,
到底世界末日我最想做啲咩同邊個過?


開頭,
我真係有諗過不顧一切去搵某一個人,
好用力攬實佢親口講句我愛你。


後來清醒之後,
我想同屋企人係屋企煲劇睇波食月餅。


我諗老豆係會收工後,
蒲到去街市慣常打電話返屋企問呀媽想食咩,
買完野食返屋企,
睇電視、俾呀女鬧、俾呀仔串、俾呀媽笑。


一個男人每日放工之後,
打俾你問你今晚想食咩,
幾十年黎風雨不改直至世界末日,
仲有咩好埋怨好要求?
要求高之餘,
要珍惜自己所有。


一如往常,
已是最好,
幸福如此,
其實已無所求。


錢財名利身外物,
我第時都會好努力搵錢,
我都有自己理想,
但追求名利之餘,
不可忘懷平凡小幸福。


幸福在於可以放工後,
一家人開開心心睇電視食牛腩,
老豆話齋:
夠就得啦,
唔需要多。


呀媽問:
你想搵個點既老公?
我答:
好似老豆咁就得。


世界末日?
屋企,小康,但快樂,
朋友,不多,但足夠,
學識,不深,也不淺,
理想,我有,追求過,
快樂,我有,剛剛好,
愛情,愛過,沒遺憾。


只是還未看完紅樓夢,
末日前會先跳到結局,
悟空學會失去後,
方能在天上回憶堡壘中快樂重聚。


必要記得,
學會失去,
前提為先盡力去做,
接著的隨遇而安,
得也好失也好,
總能得到飽滿心靈一個。


無所求,
更自由。


不執著不勉強,
方能成就快樂。


再見,
我的良夏。



2 則留言:

  1. 阿~~~~ 原本今晚心情不太好又訓吾著
    睇完您里篇網誌後心情竟然好左
    應該系話無左個份不安

    好笑又感動
    未見過您老豆已經覺得您老豆好正 XDDD
    有無人同您講過
    您有時打D對答好中箭FEEL,姐系睇完會:呃 一聲咁
    哈哈哈
    姐系好得既意思 hahaha

    ps: 您屋企人食月餅程度幾乎接受過份 小心卡路里 :S

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈 佢地係已經完全離譜失控 卡路里?邊間月餅好食啲佢地就知= =

      刪除