2012年9月17日星期一

良知光復行動




話說前日例牌遲到,

即係明明約人三點,

hea到三點三先出門口,

帶少許罪惡感地落街搭全九龍城小妹唯一識搭而唔會搭/落錯車既1A,

點解要強調唔會搭/落錯車呢?



且說:

九月四日 下午三點 太子地鐵站 晴

Sher(無奈mode):呀琪…我講樣野你聽,但你唔可以笑我on9架喎…

琪(平常mode):你又搭錯車啊?

Sher:我係九龍塘搭錯對頭地鐵,而家係太子…

琪:妖on9我都估到架啦,幾點到油麻地啊?



另一則:

Sher(真心遲到mode):errrrrr....sor啊…我搭錯車。

Fiona:…九龍城去九龍塘都搭錯車?!

Sher:咁呢我要搭25M嘛,我睇錯左搭左17M,原來法國醫院有兩架M........

Fiona:不如你認真去換左副眼鏡啦好無?乖啦。



然後又引另一位朋友:

唔好賴眼鏡啦,

你根本都無帶腦出街。



如果世界無1A的話,

此女子將會自我毀滅或者被進化論自然淘汰。







入返正題,

話說真係趕時間,

1A王子殺到拯救遲到的sherry,

王子多數都日理萬機架啦,

人都未上哂就快手閂門夾住個啊伯,

咁啊伯坐係門口唔肯郁大叫報警,

其實我覺得夾親無問題唔小心姐,

誠誠心心say個sorry咪得囉。



啊黑超巴士司機竟然話:

起身啦啊伯唔好阻住開車。



呢下真係無名火起,

當然有返啲教養唔出聲問候佢全家,

又見全車人不為所動聽歌既聽歌食花生既食花生,

就聯同隔離個男人去扶起佢。



啊伯死都唔肯起身,

原來個男人係醫生黎既就幫佢檢查下有冇事,

啊司機先生大聲夾惡話:

你邊隻眼見到我特登夾你啊?

睇唔到唔俾啊?

幾廿歲人就唔好搞咁多野啦。



然後一枚氣質才女發火:

喂大佬而家係你夾親人,

有冇心都好點講都係你唔岩啦下嘛,

仲坐係度大少爺好似唔關你事咁啊伯欠左你啊?

你落車行過黎扶起啊伯say聲sorry咪咩事都無囉,

打份工姐假假地都要做下樣啦先生又唔係叫你跪低認錯,

幾廿歲人唔係要個廿歲妹妹教你小學生常識下嘛,

洗唔洗我過黎幫你開門請你過黎道歉啊?



司機坐定定話:報警囉。



後面啲人話:啊伯起身啦,趕時間啊。



唔知香港人係咪有必要仆街成咁,

實情件事係唔需要報警,

但我見到個司機咁既態度實在覺得好不安有需要報警,

法官應該判佢去幼稚園再接受品德教育。



如果光復釣魚台前先要光復上水,

光復上水前,

係要先光復香港人應有既良知,

難怪立會選舉民建聯仲係會大勝,

無恥無知之徒仍然佔社會大多數。



唔好講中國未開戰先內戰先,

幾千年歷史中國人都係愛打自己人而非槍口對外架啦,

要提國恥之先,

先要逃避港恥呢回事。



香港人要逞強處理大是大非前,

唔該先處理好生活中小事小幹。



香港實情都非常危險。


































話說我食哂全港所有茄子,

老豆逼我親自上山四十幾度做採瓜小姑娘,

採完第二日,

頂轉秋天有風既大佬。


















































我堅持sherry yeung係一個才女,

你地班凡夫俗子唔明架啦。


































食斑頭腩呢回事實在非常邪惡,

就算即時懊惱去元朗B仔涼粉告解都於事無補,


去完流浮山食海鮮第二日,

望住臉上面近乎毀容既暗瘡,

真係輕嘆一句何必搵命搏呢。


































去流浮山時經過屯門,

Fiona即刻話:嘩童年回憶啊。



記得細個細佬發脾氣整斷蠟筆,

我水佢支筆有生命做咩殺左佢,

結果佢望住兩截蠟筆喊左一晚。



又記得細個啊媽發海蔘,

我帶細佬入廚房呃佢話乾貨浸水會復活,

佢就一直以為海蔘、鮑魚、冬菇浸一陣會識游水。



然後我地係車上面聽903,

有個五年級小妹妹話要點隻戀無可戀俾啊哥,

最鍾意句歌詞係:

“說地談天的知己 變身枕畔的你”

佢認為隻歌講友誼萬歲。



Fiona話:

希望佢一世都唔會明隻歌講咩啦。









沒有留言:

發佈留言