2012年8月11日星期六

玫瑰色的妳




我發現自己愈黎愈誠實,

例如人地話sherry你肥左喎,

我會好順口地講一句係啊肥左好多添。



又例如人地話sherry你facebook張相唔同樣既?

咁如果我放張一樣既相又何必開facebook?

開facebook意義就係放假圖。



誠實到令人牙癢癢。



細個仍然有港女的自尊,

真係講下都黑面,

自從去左london知道世界好大之後,

唔再需要扮啲咩,

因為實有人勁過你,

不如誠實面對自己,

至少我活得比較開心。



何況,

如果我話“唔係肥左好多姐”,

人地又會唔會覺得我無咁肥?

我話“都唔係好假姐”,

人地會唔會覺得似返啲?



唔會。



不如俾人侮辱前自己侮辱左自己先,

將不合理自信地夾硬合理化,

有得用下把賤口串下自己唔好蝕底。







吹水呢回事我曾經都神級,

但呃人首先係要連自己都呃埋,

咁先可以完美地演繹一個大話。



例如我愛你,

首先要呃自己"真係好愛你",

為愛訂立一個屬於自己既定義,

再慢慢洗腦打入潛意識,

就可以完美地發揮所謂我愛你。



後來諗通返回現實,

係inspired自王迪詩一本書,

因為無論你點呃自己,

人地都係會睇得出,

而拆解到王迪詩某些迷團覺得hmm..that's not cool,

自此我就做左誠實好孩子。



雖然無左老作虛榮感,

但開始嬴得有型之名。



同埋唔會驚某年某月某日一失足成千古柒。



加上,

我又覺得已經無咩必要再理人點睇我,

因為我發自內心好鍾意自己缺點,

我懶我串我自我中心我生活白痴我野蠻任性,

我同自己缺點相處得好好,

無打算改變,

仲打算發揚光大,

過得非常快樂。



我又唔覺得需要扮唔鍾意粗口唔鍾意古惑仔,

因為我真係好鍾意陳浩南而唔鍾意童顏巨乳。



實情又係我有冇腦成就如何,

老豆話齋唔洗下下講出口,

人係有眼睇既,

有腦同無腦一樣,

無得扮,

又如氣質呢回事,

錢係買唔到。



月有陰晴圓缺,

此事古難全,

我愛自己個靚靚尖角,

無必要為人磨圓,

磨圓左sherry就唔再interesting。




至少我覺得自己好interesting。








沒有留言:

發佈留言