2013年12月17日星期二

理想中的蒙馬特













































巴黎最後一日行程去蒙馬特,

途經一間小教堂(其實係歐洲已經係小),

星期日有週日禮拜,

入去坐最後一行最後一個位安靜一下。



近幾個月唔太開心,

禮拜完畢後人群開始起身互相寒暄祝福,

而我仍然悶悶不樂安靜呆望人群來去。



突然一個法國小男孩拎住兩個紅色心型氣球走過黎,

問我要唔要氣球,

我用兩個Laduree Macaroon同佢交換,

佢捉住我隻手話:

Today it's sunday, everyone should be happy!

May god bless you.



互相擁抱後,

我希望小男孩能夠快樂安穩成長,

長大成人後,

仍然能夠具有體溫。












出metro站後要行一段長樓梯先能夠到達山上面既聖心堂,

沿途有少少似Barcelona行去Park Guell段路,

只係當初我仍然係一個year 1天真小朋友,

而家已經係一個迷失自己既final year半熟盛女。










































全白色教堂,

內部無咩特別,

而家只係二十二歲已經覺得無咩特別的話,

確實唔知將來有咩可以再震撼到我。








由於weekend加聖誕節關係非常多人,

搵到Amelie間Cafe des 2 Moulins,

經過Van Gogh故居,

去過Dali與Picasso故居,

搵到La Boheme。









仍然係唔開心,

而一個唔開心既人最慘係知道自己唔開心。



-






坐係教堂外面俯瞰巴黎,

波希米亞區裡面有幾多個人真係擁有自由?

定係其實只係一個理型主義俾人上去哀悼自由?



好想好想永遠留係山上面某一間cafe永遠消失,

安靜地生活。



當然無可能發生。



如果可以發生的話,

我願意付任何代價。











之前去過所有旅行都未至於能夠對我有實質影響力,

我唔識好作狀地搞到件事好有教育意義,

我覺得去旅行只係去旅行唔好搞到做show咁。



但蒙馬特真係去過咁多地方中最浪漫一個,

係我心目中,

蒙馬特係我心目中係以理想什至到達夢想形態存活。



希望將來有一日,

我會搵到一個愛我既人,

靜靜地坐係聖心堂外,

望住全個巴黎,

耐心地陪我傾計。



我唔需要甜言蜜語,

只需要一個肯聽我講野既人。



希望終有一日,

我能夠搵到陳綺貞所講既「家」,

搵到一個真正屬於我既聖心堂。



白天忙碌,

晚上分享。



輕輕牽著你的手,

漫漫長路一直走。











“If you are lucky enough to have lived in Paris as a young man, then wherever you go for the rest of your life, it stays with you, for Paris is a moveable feast.”

― Ernest Hemingway, A Moveable Feast





沒有留言:

發佈留言