2013年12月6日星期五

年月把擁有變做失去





今日返學tutorial,

兩個字:「荒謬」,

單字一個:Ridiculous。



全班九成人除左尖叫之外,

無咩特別野可以發表,

當tutor唔知佢地自己做緊咩既時候,

我地只可以食自己,

最好當然自己知道做緊咩,

如果唔係結果只有攬住一齊死。



well dear tutor,

你要死係你既事閣下自理,

我貪生怕死所以並唔想死。



我未來仲有好多野要做想做,

你要浪費人生我並唔樂意陪你一齊癲。



經此一役後,

其實都唔止係今役,

大大話話都服左幾年役,

只希望真係如你今日所講:I hope this project will mean something in your life,

我find到我既meaning,

你都find到你既meaning唔好再誤人子弟。



同時都希望你無留意到我聽到你講以上句子時,

眼鏡之後個"what? you kidding?"式詭異眼神。







倫敦好凍,

凍到出街唔帶冷帽會頭痛,

tutorial完返屋企尖叫左一輪見到曼德拉過世,

想當年中三時曾經music day全班上台唱光輝歲月,

當時年紀細當然唔明白發生咩事,

只係記得讀書時歷史啊sir講曼德拉生平與功過,

教科書資料非常少,

乃係全書最薄既一個chapter,

而自己對Apartheid有興趣就略有研究重點去讀。



細個時覺得鬥爭好遙遠,

香港其實都幾和平美好。



大個之後明白,

自由平等並唔係與生俱來,

需要抗爭、需要血汗去擁抱,

香港美好大多屬粉飾而來,

就如當年貝理雅將英國brand成cool britannia。



當洗盡浮世鉛華,

盛世之下醜惡原形畢露,

曼德拉接近三十年牢獄並非獨行,

分別在於佢被實形生理囚禁,

其餘人們被思想牢獄軟禁。



黑白紅黃,

男女孿直,

貧富中產,

肥瘦高矮,

都只不過係世上其中一個平平無奇既人,

人,

生來享有自由意志。



全世界無人完全100%相同,

請接受呢個事實,

並尊重呢個事實,

you don't like it can just step away,

但無權利去干預膚色、性取向等等人權自由。



世界亦都無背後主宰造物主,

要我相信一切事物背後需要依靠某一個神,

將自己一切命運交俾某一個虛擬人物,

我會比較相信人係石頭爆出黎。



我唔需要任何人去救去寬恕,

我相信只有人類自身先有力量去推翻一切不平等。



年月將人類擁有既自由奪走,

而人類總有一日能夠靠雙手去攞返屬於佢地與生俱來既野。



Difficulties break some men but make others.
No axe is sharp enough to cut the soul of a sinner who keeps on trying, one armed with the hope that he will rise even in the end. - Nelson Mandela, 1975












沒有留言:

發佈留言