2013年12月5日星期四

雨水一盒




陳綺貞就快出碟,

兩隻單曲已經loop到倒轉識背,

琴晚發夢聽到「雨水一盒」其中一段:

「我感覺自己 完全的不可靠

我是我猜我會 慢慢瘋掉 最好不要」。



Final year頭兩個月,

主要覺得自己好廢,

本身個人已經好無安全感,

而家係十倍加強地無安全感。



感覺自己完全唔可靠,

當然個course係有問題,

但我本人都有大量問題,

好想逃避但逃避唔到,

好想逼自己又逼唔到,

應該好快就會痴線。






上兩個禮拜交完份好無安全感既功課後,

留左係屋企幾日,

然後忍唔住好想出街吹下風,

行去Westfield期間打返屋企,

結果係商場外同啊媽傾左兩個鐘頭電話。



當啊媽講「哎喲我以為你會返黎過聖誕添」既時候,

真係好想喊。





基本上已經習慣一個人生活,

每次想返屋企時多數都唔係因為痴家,

而係因為有野想逃避。



幾年來領悟到最佳逃難方法,

一定係走走走同埋離開,

當屋企有好多事發生時,

我又會好想返英國。



講到尾目的只有一個就係要逃避,

係死線壓頂逼住要面對之前,

心口只會掛住「唔好搞我」四個字,

由心而發地無勇氣面對一切,

但奇怪地又有勇氣逃避一切。



前年聖誕係房喊住過聖誕決定下年一定要返香港,

上年聖誕望住個iPhone喊住返香港,

上年暑假又係逃難式返香港,

基本上,

我係一個非常鍾意逃避既人,

香港有事返英國,

英國有事返香港,

逃避逃避逃避逃避到無得再逃避,

逃避到要面對,

面對完後,

又逃避。



今次好似好左啲,

雖然都係有逃避傾向,

至少今次知道仆街後要及早治療,

慳返段逃避時間其實(好似)可以做到好多野,

我唔知呢啲係咪叫做進步,

但叫做比較有建設性。



好似係。





係咪每個人year 3都唔知自己做緊咩同想做啲咩?

我第一年都仲知自己做緊咩,

但而家真係完全唔知自己做緊咩,

或者其實我知自己想做咩,

理想中都有好多野想做,

但係大學真係咩都做唔到。



可能我唔應該太認真地看待大學呢回事,

其實都只不過係guideline寫啲咩就跟住做啲咩,

唔好做多唔好做少岩岩好就夠,

anyway,

我都想自己係超級天才可以quit u離開呢個咁荒謬既地方,

但我唔係,

所以都係無得逃避。









沒有留言:

發佈留言