2014年12月10日星期三

海浪離開海岸線
































突然好眼訓,

好耐未試過十點幾一上床就訓著,

三點幾電話響,

一位長期消失台灣朋友打黎,

佢第一句問:

「你還好嗎?」



唔知咩事,

總之就中左要害,

喊到收唔到聲,

好耐無試過答:

「我不好啊。」



一句講哂,

總之我就唔知自己做緊咩啦。



朋友話個個畢業都係咁架啦,

我又唔覺個個都係咁喎,

好似真係得我自己係咁。



總之我畢左業,

幾年唔係香港讀書,

係英國又唔係無返工,

比起好多同校人我真係有返過Full Time逗過朝九晚五糧,

只不過係我重點真係讀書,

返到黎香港發現,

嘩,

原來個個返幾耐學就返足幾耐工,

連邊間公司個HR叫咩名都知。



就如當初我係香港讀會考A-Level時,

讀書就只為讀書,

咩JUPAS啊考試啊真心咩都唔識,

我咪就係知道我好鍾意歷史好想睇書讀書囉,

極為專心讀書非常離地。



大學啊?

我真係好俾心機真心機讀書啊,

而家先發現你話俾人聽你係大學俾心機專心讀書,

人地會話:「.....你傻㗎?」,

打電話問朋友時,

我先發現,

好多嘢我諗我係應該要知,

連年尾有year bonus我都唔知,

哦原來搵工有cycle㗎,

.................咩黎㗎食得㗎?



唔單止唔知香港發生咩事,

連好基本嘅搵工常識都唔識,

我以為,

返工,

就真係只係返工咁簡單。



CV有send,

工有見,

其實知自己想做咩,

嗱,

「知自己想做咩」同「唔知自己做緊咩」係兩回事。



想做嘅等極都無回覆,

唔想做嘅零秒打黎叫你見工,

一兩個禮拜就有offer,

然後我就決定唔好再apply唔想做嘅工種。



當你慌起上黎,

係咩都會send左CV先,

當我惶恐地問朋友,

佢地話佢地早係grad前就搵定工有offer啦,

我十月中先send CV.......

嘩...



唔想做嘅真係點逼都唔想做,

唔想做嘅我有一千個藉口唔做,

想做嘅又等極都等唔到,

反正講到尾唔想做就係唔想做,

想做嘅搵極都搵唔到,

好沮喪。



Connection?

你估下我識朋友係真心為識朋友,

會唔會知人地有咩connection啊啦?



唉,

朋友就係朋友啦,

返左黎之後先發現「朋友咪即係connection囉」,

點解要搞到咁複雜,

對我黎講,

朋友就係朋友。



我知我啲朋友唔介意成為我嘅connection,

但我唔想啊,

朋友就只係朋友,

好蠢啊我知啊,

好硬頸啊我知啊,

我知啊,

但朋友....

就係朋友嘛.......



唔係我面皮薄唔想開口要人幫啊,

但我朋友唔多,

做得朋友真係好朋友啊,

真係唔想啊.......



當時代巨輪不停拉扯要將你拉去一個你唔想去嘅地方,

好多時就只係自己硬頸一息尚存要同巨輪搏鬥,

大個女啦我知啊...

搏鬥之下只有無力,

好無力。







我好想自己做startup,

好多嘢都好似識,

但好多嘢完全無經驗好多嘢想知又搵唔到答案,

真係好無力,

當你本來好清楚自己想做咩,

幾個月消磨之下,

你會好懷疑自己到底做緊咩,

當有人問:

「你到底想做咩?」時,

心跳手震,

我知我想做啲咩啊,

但已經開始講唔出口。



多謝好多朋友想幫我,

又不停約我食飯睇下我死得未,

我知你地好關心我,

又驚太關心我幫得太出面會令我覺得煩,

所以只好默默陰啲陰啲幫下我。



但我真係好無力,

我有努力,

但好無力,

我細個奮鬥故事係好引人入勝,

但我年紀愈大,

愈發現好多嘢唔係好似細個咁滿腔熱誠爛做三個月唔食唔瞓UCAS只係填一間學校,

然後就搏到連UAL都入到,

it's not the case。







唔好再話我係叻女好易難唔到你啦,

我真係唔係叻女,

老實我覺得自己好廢添,

哎呀我知你地成日同我講搵工嘅嘢係無得解,

但好難唔諗點解嘛....

唔知點解我就係有道自然流露出黎嘅霸氣,

唔係啊,

真係唔係啊,

有無辦法收埋道霸氣先,

而家收埋一兩年先啦唔需要霸氣啊。



我知生於現世一個有常識嘅人都好難搵,

我亦都知我有基本常識基本邏輯,

但係我真係好多做人道理完全唔識,

單純到一個點死衝爛撞,

多謝好多人覺得我好好想保育我,

唔係你地講我都唔知自己原來咁單純,

但我好攰。



灰心?

灰啊,

好難唔灰。



當你有好多嘢想做,

但咩都做唔到時,

灰啊,

好灰。



唔知自己想做咩,

仲無咁苦惱,

但我知啊,

咁先麻煩,

然後當你對自己有一定要求時,

仲煩,

唉。



我知啊,

但我講唔出口。







好攰。









沒有留言:

發佈留言