2014年11月30日星期日

失散





台灣朋友今早來電,

興奮莫名地話:「我們把國民黨給幹掉了,你們香港也要加油喔。」

我答:「說實在,我是羨慕你們的,可以硬起來把政權幹掉,雖然也還不知道未來會怎樣。」

她說:「其實我們也不敢太興奮,但就是給可惡的政權一個大教訓。」



然後佢問我一位共同朋友近況,

我答:「喔,舊朋友喔。」

她說:「舊?」

我說:「對啊,已經無聯絡啦。」

她說:「不會感到可惜嗎?」

我回應:「是他放棄我們的啊。」



收線後,

向另一位現任共同朋友攞料,

佢話:「啊… 佢下場都幾悲壯,我諗佢唔係唔想同你地聯絡,只係臉皮比較薄。」



當年佢突然崛起成為當紅illustrator(插畫師),

受到賞識其實各大雜誌都有佢畫作發表,

香港畫廊開展時我地全部出席從無甩底,

幾個月內與各大紅歌星為友,

突然佢著起奇裝異服紅眼鏡,

我讀時裝所以我口中奇裝異服係指著起非自己格調而強行外裝標奇立異之服。



一日,

佢突然接到一單大陸「邀約」,

約我地出去食飯慶祝,

飯枱前聽罷個「大陸邀約」後無人笑唔出,

只異口同聲:「慎防有伏。」



佢即場反枱,

講左幾句非常難聽說話,

其中一句為:「你地唔抵得我可以走出香港。」



做藝術呢行,

一忌認為自己懷才不遇,

因為藝術係溝通表達方式一種,

如果你未能成功與target audience溝通的話,

你就係一個失敗嘅藝術工作者,

無錯,

藝術係一個行業,

藝術家係要食飯。



能溝通與迎合受眾係兩件事,

前者為成功present自己idea,

後者為成功present受眾想聽嘅idea,

人地睇唔明唔係你懷才不遇,

無論你要走幾偏鋒幾獨特都好,

責任在你無做出一件成功藝術品。



二,

忌恃才傲物,

世界非常大。







後來,

我們都被delete facebook friendship,

可惜嗎?

還好,

其實擔心成份比較多。







朋友訴說那男孩後來遭遇,

佢原來不停攻擊其他同行,

同時與大陸某雜誌合作做精品,

由於同行不忿,

夾手夾腳捉佢抄襲,

不費吹灰之力就令佢被大陸捨棄,

結果?

佢收皮了。



而家係香港做緊售貨員。







如果被兩三下就擊敗,

我相信空穴來風,

朋友話,

佢事實係有抄襲。



噢,

抄襲嘅嘢其實係二十一世紀好死㗎姐,

朋友話,

佢蠢在賴大陸公司趕貨期所以逼佢抄襲。



恃才傲物外加不負責任,

再加最重要係死蠢,

無得救,

你都傻既,

溫水井底蛙身在虎潭企圖反咬老虎?

傻豬。





























收線後,

突然百感交雜,

記起當年佢仍然係library整moodboard時,

同我地講:「唉都唔知點解要剪剪貼貼,創作唔係自己畫就得啦咩?」

我讀時裝所以明白moodboard重要性為最終作品製造適當氛圍,

而一個當時話「唔係自己畫就得啦咩」嘅人衰抄襲,

唔知佢仲記唔記得當年點解會揀讀illustration?



或者,

一切係成名以後,

已經唔可以用同一把尺量度,

可能佢眼光放太遠,

遠到連自己企係邊都唔再記得。



我同朋友收線前不若而同講最後一兩句:

「其實我地都無嬲,咁小事,大事係佢仍然唔認自己有做錯。」







上Facebook search佢個profile page,

頭像相片中人物漂白頭髮加紅色冷帽,

彩print sweater加無敵紅色黑超,

cover picture係一張韓風graffiti寫道:「Why So Serious?」



哈哈,

why so serious。












沒有留言:

發佈留言