2014年11月26日星期三

星際啟示錄




禮拜日去左西九自由野,

十一月尾荒謬大太陽威脅之下終於忍唔住拎返白恤衫短牛出黎著,

一入到去個主持話:「show三分鐘後開始,唔好走開啦一走左就唔會返過黎。」

由於小妹無慧根現代舞只係睇左一半就頂唔順走,

咁岩撞正觸執毛bass trio非常精彩,

再睇盧凱彤單刀用autoharp自彈自唱一曲私人最愛「哽咽」有少許感動,(另一最愛為V-live翻唱盧巧音舊曲「白光」)

加上音響由觸執毛成員主理質素專業,

望望台上有透明雨傘加黃絲帶望望Rundown原來朝早有MC仁 X LMF,

而且實在驚奇地文青活動無林一峰,(sorry我覺得香港呢類活動需要走出林一峰陰影)

音樂方面著實已經無咩好挑剔。



但我望住白色舞台後面一排豪宅,

諗起My Little Airport新歌海心公園,

其中兩句歌詞如下:

千億個晚上在這裡唱歌我沒犯法
投訴是來自那間新豪宅?



然後我望住個日落,

預測不遠未來附近豪宅會無限投訴噪音滋擾,

啊特首唔該你望望呢區好多大學生好撚危險,

我俾左成千萬買層樓又年年交稅你班契弟係奉旨要保護我,

慢慢,

西九就會由自由野變成Hunger Game內第十三區直接被毀滅變成豪宅野餐後花園。



當年係倫敦我住阿仙奴球場隔離,

Muse開演唱會時放煙花放埋火添,

球場附近住客仲可以優先買企位帶埋老豆老母去劈酒飲醉然後撞人,

我第一場去完俾啲鄰居撞到頭痛,

之後第二三日係非常清晰地聽到Green Day同Muse唱 緊咩歌再被狂轟幾日,

當年一個禮拜計埋歐聯閒閒地兩場波,

從來無任何人投訴,

你住得係個場附近就預左架啦,

雖然阿仙奴近年都好生性自我放棄 打算盡量唔好有歐聯同其他聯賽踢,

但無人會投訴阿仙奴擾民開放俾居民去野餐卦 。



香港嘛,

事情發展大 多如下:

你班垃圾廢青,

精力無地方宣洩就去老蘭跳舞爆房啦,

唔好嘈住我地正常生活。







琴日同朋友食完飯後,

朋友話需要雨褸擋催淚雨粉,

去到太子落車急步行去旺角,

全個旺角滿佈催淚濕氣五分鐘未夠已經滿面淚水鼻水,

發現自己handle唔到交低俾附近趕緊去油麻地嘅同路人就無奈地返屋企。



返到屋企後,

沖完涼,

冷靜坐係電腦前聽Interstellar soundtrack,

可能早排用腦過度加上神經異常繃緊,

近幾個禮拜大腦完全實哂好多時坐係書枱前咩都諗唔到咩都打唔出。



Interstellar soundtrack Disc 1 最後兩首名為“S.T.A.Y.”以及“where we're going”,

人總希望能改變過去,

Matthew Mcconaughey憑黑洞奇點闖入第五次元空間後,

起初希望提醒女兒逼自己留低,

但時間不能快於光速,

人類能改變只有未來,

而非過去,

W e're not here to change the past.



Who brought us here?

Who?

We,

We brought us here.



We brought us here to create something,

not to change the past,

but where're we going?

let's see how far we can get.



Do not go gentle into that good night.



-



前排同朋友傾計,

談論後悔、內疚與傷害等課題,

佢Quote左村上春樹《舞舞舞》內一個小段落,

「與其後悔,莫如一開始就公平地、像樣地對待他。起碼應該做出這樣的努力。然而你沒有這樣做,所以你不具備後悔的資格,完全不具備。」



Interstellar啟發我最深並非精深科學理論、親情與愛或 文明被毀滅思想被拑制,

而係宇宙無嘢比光速更快,

一切都只可以向前推進,

再回頭都只係多餘,

你只可以選擇未來,

而無權改變過去。



受傷害後感到怨恨,

其實不過係執著某一段敵不過光速嘅無聊過去,

唯一可以做嘅,

係去創造不一樣嘅未來,

未來仍然係要走,

但放低,

可以走到更遠。



有位警察朋友問我:「前幾日我用警棍時唔小心打到一位學生個頭,其實我到底有冇做錯?」

我無回答,

我明白香港需要執法機關去維繫社會安寧,

唔好理邊個俾邊個利用,

其實有啲嘢係個人選擇,

你可以選擇嚴正執法,

但你都可以選擇將佢地拉返差館,

而唔係用警棍扑人個頭。



故此,

我將原句《舞舞舞》quotation send左俾佢。



然後,

佢辭左職,

準備去澳洲working holiday。







連譚玉英姐姐都放低左,

除下烏卒卒包袱,

一切隨風,

自己力量可以行到去邊,

就只好努力行好每一步。





























Do not go gentle into that good night.



-



半年前,

我整好左FMP最後兩張poster,

title分別為The age of transformation / break the system,

最後一次tutorial時,

tutor寫低左一條問題:

so where are we going?



我係最後一頁加左一張postcard,

上面寫住,

Let them go.

As far as they can.



-



反正,

也回 不去了。













沒有留言:

發佈留言