2014年11月28日星期五

日日去鳩嗚




我住九龍塘,

身為油尖旺鄰居,

去旺角鳩嗚響應號召救救小商戶當然匹夫有責啦,

話哂我地個區有票后蔣元秋代表我呢啲薯仔向政府發聲救旺,

啊爺吹雞,

MK仔女當然義不容辭心動不如馬上行動。



以下提供一啲好去處俾各位出糧後與三五知己瘋狂購物,

將一份新鮮出爐薪金毫無保留地完全出清,

實在為一大賞心樂事,

諗唔到買咩?

唔緊要!

Sherry十二月一號生日,

接受禮物限期特意因突發公眾活動延長至十二月三十一日。



一年一度年尾出雙糧有萬幾二萬個節日promotion,

嗱咁感恩節、sherry生日禮物、聖誕、新年、買埋下年揮春啊Schedule book咁多野玩,

旺角一定可以滿足你所有資本主義物質社會所有慾望,

黎!

keep spirit high and let's shopping!


















信和中心 - 彌敦道582-592號



細個要買唱片時,

唔會幫襯大唱片公司,

識買碟一定會去信和,

多數會比大連鎖店平買碟仲會送海報,

我書櫃所有一手二手何韻詩、盧巧音、my little airport都係信和買,

櫃上亦有啲日版舊片如gone with the wind DVD有中文字幕十蚊有交易。



年少時沉迷打機去信和倒錢,

當你發現啲老翻game碟一百蚊三隻至一百蚊七隻都有,

無論幾錢一套game要裝三四隻碟但次次裝極裝到最後一隻都裝唔到,

俾班啊叔呃返一千幾百後你會選擇買正版,

夢幻西餐廳、Sims系列、Roller Coaster Tycoon、online game點數卡,

朋友去買色情漫畫,

我係隔離睇豆腐扭蛋,

一班人白痴去長洲book房,

信和is your place。







然後…

田園樓上書鋪買書?

瓊華影貼紙相?

潮特買Schedule book?

先達買電話?

兆萬唱K買MK袋?



唔知點解,

我只係諗到瓊華已經執左,

潮特、新之城樓下變左金鋪,

先達變左iPhone拆貨場,

家樂我都好耐無再去過,

朗豪坊?

哈。

































當年係波鞋街睇完波鞋,

買串魚旦再去Seven買盒朱奶、蘋果綠茶過麥花臣坐低睇人踢波,

過多兩年,

我諗無咩人會知咩係麥花臣。



當年亦因為我睇書量實在太大,

學生書屋老闆成日將啲我鍾意睇嘅新書如卓韻芝擺係二手區用二手價賣俾我,

有咩理由一本全新出左唔夠一個禮拜嘅走光再走光會放係二手區賣二十蚊?

每次我都只係笑笑講多謝,

佢地亦會笑住教訓我,

「啊妹再咁落去啊,

婆婆要執笠架啦。」



每次睇完新書,

我會拎返去換另一本二手書,

換下換下就換左六年。



上年係英國返香港時,

學生書屋已經執左笠,

變左韓國化妝品超市。



婆婆,

你還好嘛?







從前旺角總比人誤解,

認為係一個危險、無格調混濁之地,

但其實旺角好好,

旺角真係好好。



同道人們,

日日去鳩嗚吧,

就當為旺角,

作最後哀悼。



或者到某一日,

連我,

都唔會再有資格踏入旺角一步。



我好自私,

並唔希望旺角有任何發展成為一個國際市區,

我只希望旺角永遠係旺角,

但無奈旺角已經只能永遠於我記憶中長存。



Farewell,

Mong Kok.












1 則留言:

  1. 我平時落旺角都係不外乎去小型唱片店或樓上既唱片代理陳列室搵唱片

    家陣搞成咁

    都變左少去

    慘........

    回覆刪除