2014年8月28日星期四

Let it be.




話說全歐洲所有火車都好憎我,

每次搭火車唔係delay就係取消,

我從來不諱言承認自己對所有公共交通工具有近乎皮膚敏感式憎恨與厭惡,

唯一一樣我覺得係bonus既就係火車上面好多奇怪人類會同我傾計。



由其見到啲唔知點解有hand carry喼唔用,

係都要咩住個幾千KG既backpack上車阻頭阻勢左撞右撞一撞仲要一定中頭最緊要係佢本人唔覺

然後覺得自己好似好勵志好流浪,

企圖造出一個自己步步皆辛苦你班廢柴坐係office連出去劈炮唔撈去追求夢想都唔敢而我唔怕辛苦架好勁架我既假象阻住地球轉既煩膠時,

厭惡感會即時暴增一千。



其實我個喼係九成可以直接帶上飛機、硬殼啲野仲無咁易整爛,

除左消耗體力同我唔知佢地到底點樣係交通工具收藏個大過人既backpack外,

你會發現 - 拎backpack既人多數都拎好撚多廢物而個backpack仲要太大柒到要加錢寄艙,

而每次去旅行有朋友拎backpack都一定會發我脾氣,

例如之前去Istanbul條俄羅斯妹話:

"Sherry can you walk a little slower? my backpack is so heavy it's not fair."

而後來我發現佢個backpack入面,

竟然有風筒。



屌係土耳其夜晚十一點幾恐怖到極點唔行快啲真係等睇陳浩南出黎收數啊?

自己又咩唔到重野學咩人拎backpack累街坊仲要人受你氣姐,

除左你去喜馬拉雅山或者要係冰島火山玩野外求生,

去巴黎維也納就算唔住酒店都住hostel啦你拎backpack托咩,

係大城市就已經唔係叫流浪係叫度假啦,

講真要分辨真係識去旅行定扮識去旅行既人,

睇佢拎backpack定喼就可略知一二。







講返正題,

諗住走前完成最後心願 -我要去ANFIELD,

為求能夠精準無誤地成功入到去個球場,

仲上網買定入場門票,

我知我係一條煩膠實有啲嘢發生,

但去Anfield實在太重要,

連零點一風險我都決定要減到最低。



朝早起身心知仆街啦,

千算萬算就係唔記得左自己要較鬧鐘添。



結果我由一出門口就開始跑一直跑到去火車站。



最仆街係,

趕住出門口無著波鞋著左對Birkenstock,

之前朋友問我有冇咩鞋比起著住對Dr. Martens跑更悲傷?

有,

Birkenstock。







當我發揮細個打鐘前零點零一秒跑入學校俾啲想捉我遲到但又吹我唔漲既prefect睥既神奇力量真係趕到去車站時,

我望望個board,

Manchester 10:42 - cancelled.



我諗我連隔夜屌梁振英既粗口都爆埋出黎,

我都知你架啦邊有咁順利啊,

重點係我唔知自己點解要著住對Birkenstock跑樓梯,

唔知咩原因一半去Manchester既火車全部取消,

而我其實只係要搭到去中途站轉車去利物浦,

所以我知一定有辦法死到去個車站再轉去利物浦,

只不過要有同火車搏鬥幾個鐘既鬥志與決心,

我拎住張車票含淚望住個staff,

HI I NEED TO GO LIVERPOOL TODAY (FUCK YOU),

佢好明顯已經俾人煩左成朝話-no I'm sorry,

由於決心極大本.小.姐.今.日.一.定.要.去.ANFIELD關係,

我足足lur左佢十五分鐘。



呢幾年,

我學識左只要臉皮夠厚,

無咩野係真係做唔到。



Lur到佢入左office幫我check點轉車,

無問題,

轉六次姐,

我M又未到未需要殺哂全世界所以仲handle到。







憑住精神念力轉轉轉轉轉轉到去最後一程車終於去到利物浦時,

是但搵個位坐係個肥伯伯隔離,

佢突然同我講野,

我以示禮貌即刻收埋部iPod Classic陪佢吹下水。



伯伯-such a long journey we're finally there!!!

我-OH YAY I'M GOING TO ANFIELD TODAY!

伯伯話佢細個係Manchester讀大學住左七年,

所以係united忠實Fans,

當佢話鍾意左一隊波三十年時,

我即時打左個冷震,

到底鍾意同一件人事或物三十年係咩感覺?



我好似最勁都只係鍾意左何韻詩十幾年,

由其而家每隔一分鐘就有新野出現,

有時都幾佩服啲上左年紀既人可以堅持喜愛一件事物幾廿年,

更加佩服係件人事物可以last到幾廿年而唔似香港可以一秒內全部毀滅,

三十年,

真係一個urban myth。



我問佢啊你有冇睇琴晚曼狗場波輸四球,

佢話-oh I know! I saw it on newspaper. At first I think oh they lose, that's bad. Then I saw 4-0, well that's really bad.

佢問我讀咩啊之類我話係Arts London讀Fashion,

然後話佢特登去Tate Liverpool睇Mondrian,

英國人真係會搭幾個鐘火車去另一個city只為睇一個Mondrian exhibition,

原來佢係builder專起museum,

原來....我去左幾年既museum大部分佢有份幫手起。



跟住我話去完Anfield同Tate後我會去睇Beatles,

佢話OH! i didn't think of Beatles!,

佢細個讀大學時曾經特登搭三十幾個鐘火車去Hamburg睇Beatles,

而佢同佢老婆就係火車上面識。



我話:I'm a bit late you know, my time was Michael Jackson and Madonna. I got the ticket for MJ's last concert in London, but you know..

佢話佢兩個仔都有買Michael Jackson最後場演唱會,

原來睇唔到MJ場演唱會,

係好多人一生其中一個非常大既遺憾。



佢突然話-Oh you know my favourite song is Let it be. It's brilliant!

然後我拎部iPod出黎,

上車時,

其實我聽緊Let it be,

或者同伯伯有啲緣份,

所以我決定同佢一齊share一個earphone聽Let it be.



聽完後岩岩好到站,

伯伯話-

bye girl! let it be!







最後我去到Anfield,

去到Mathew Street,

去到Tate Liverpool。



返倫敦途中,

聽住Beatles望出窗,

突然覺得好幸福,

講唔出咩原因,

但覺得自己好幸福有機會可以坐幾個鐘火車只為睇利物浦球場同Beatles。

































And when the night is cloudy,

there is still a light that shines on me.


Shine until tomorrow,

let it be.





























There will be an answer,

let it be.














沒有留言:

發佈留言