2014年8月23日星期六

如果係隻狗撞死人,你又會點?





London central line罷工,

百無聊賴邊度都去唔到落Westfield洗下錢,

返到屋企之時聽到flatmate同朋友傾計,

佢話:我唔明點解要為隻狗示威囉,佢企係條路軌又無人去拖佢返月台,咁佢就要有俾人車死既準備架啦,啲人又咪個個企係度話嘩救佢啦自己又企係度唔郁,狗黎姐,唔通成條火車線特登為佢停咩。

利申:我唔係咩愛貓愛狗之人,平時無咩特別都唔會同佢地接觸由其係白鴿,而flatmate不嬲覺得動物係要全部被人道毀滅,小朋友細過七歲只係識食識喊識叫都算係動物應該要被毀滅。



佢見我默默地係廳除鞋,順手同我講:「你唔覺好無聊架咩?」

其實我本身諗住唔出聲側側膊返房就算,

因為我仲要同佢住一段時間,

我就算幾多口都無蠢到自己送死然後被黑面直到頂唔順要去聖母院告解祈求上帝原諒我唔好再黑我面



但由於非常唔好彩地佢問我,

我無得扮死狗唔出聲,

我用最輕描淡寫既語氣企圖將殺傷力減到最低-

「如果係路軌上面係一個人,係咪照車死佢?」

我停左一停望望個形勢先,

見到好似幾平靜,

我再加多一句:「如果可以為一個人停左架車的話,點解唔可以為一隻狗?」



佢話:「一隻狗之嘛,又唔見啲人去救佢?靜係識係度嘈。」

我話:「點解狗咬死人要人道毀滅,人撞死狗就無問題?件事係危險,路軌係港鐵範圍,加上港鐵有管理權,唔係企係月台上面指手劃腳既人可以跳落去救佢上黎就無事。」

佢話:「個月台唔係好高ja嘛,啲人得個講字就得個講字啦,狗根本就要禁止帶入去任何室內場所。」



見佢愈黎愈激動,

眼底浮現上次佢黑全屋人面一個禮拜到底有幾恐怖,

我決定自保入房食蛋糕。







我諗起,

去左歐洲咁多個地方,

從來無一個地方唔俾帶動物上車,

曾經有一次,

我係德國火車見到有人抱住兩隻兔仔,

英國underground你會見到高過條on9 tube既大狼狗鬆獅狗(而我一定會去第二卡),

之前朋友拎住隻龍貓火車轉地鐵轉巴士去selfridges high tea都無問題,

道理好簡單,

動物有權係任何地方活動。



最諷刺係,

上次有隻蜜蜂飛入屋我已經講過我並唔係一個好人所以一見就想拍死佢,

佢話唔好然後話開窗俾佢飛走唔好殺佢,

一個鐘之後我突然俾野針左一下,

大脾只有一支蜜蜂斷針而蜜蜂本人已經唔見左,

突然醒起前一日著住同一條牛仔褲去薰衣草園應該好多花粉佢針我係應該,

小妹隻腳到而家都仲腫緊應該有一截斷針無拎到出黎要返香港睇醫生,

但今次佢話-

狗之嘛。



P.S. 我打得出黎就當然block哂所有同佢有關既人事物啦哈哈哈哈哈。




























三年前係意大利由羅馬搭火車去那不勒斯,

當然以我既常態劇情發展係一定會搭錯火車,

搭左幾個站發現自己搭錯係Orvieto落車轉另一架,

如途中所見其實platform與platform之間係可以行路軌過,

當日唔知點解有六七隻鴨坐係路軌打死都唔肯郁,

唔好問我點解會有鴨我只會答你無得解,

我曾經係挪威朋友屋企後花園見到鹿。



當時柒到搭左對頭車係個platform等車只有我、我朋友以及兩個法國男人,

職員話佢地要做野唔得閒,

下一班車到月台係四十五分鐘後,

俾左個plain panini叫我地幫手引佢地埋月台,

我地同佢地全家玩左(或者俾佢地玩左)三十分鐘連一厘米都無郁過,

當時係六月尾意大利曬到癲,

我當年啲tan係因為引鴨並唔係因為之後係barcelona海邊唔小心訓左幾個鐘,

睇黎佢地曬太陽曬得好舒服。



職員過黎視察情況,

佢話無辦法啦,

佢會叫架火車暫停

我地幫手將鴨仔全家逐隻搬上月台。



yep,

我人生第一次徒手捉住一隻鴨將佢搬上月台,

當時月台上其他人準備左毛巾俾佢地上岸休息,

而我地得到幾支雪糕與冰水。



唔係就咁好似你細個捉雞仔一捉一放功夫兩個字就搞得掂,

佢地係會縮會叫會唔開心,

就只係唔會走



搞左一輪,

將鴨仔搬哂上月台後,

職員先聯絡火車可以繼續行。



係啊無錯,

意大利為左幾隻鴨停止左運作。



原因好簡單,

因為佢地,

似返一個人。







當然啦,

我flatmate會話屌又Delay,

但我覺得唔係「又」啊朋友,

technical delay抵屌,

但一隻狗一隻鴨,

都好重要。



你以為死既只係一隻狗?

think twice.



(雖然我仍然好憎蜜蜂蝴蝶見親都想拍死佢地。)














沒有留言:

發佈留言