2014年8月29日星期五

Hey Jude!





朝早起身收到一個電話:

Sherry,

今晚陪我去Soho。



我問:

下,

你知我毒撚黎架喎。



佢話:

今晚我個Ex開生日Party,

WITH HIS NEW GIRLFRIEND。



我話:

哦咁唔去咪唔洗傷心囉,

我訓多陣先有少少M前恐懼症,

byebye!




佢話:

佢新女朋友好樣衰。



啊!

仲用Gucci Monogram袋,

桃紅色。



我毫不猶豫地:

得,

今晚幾點邊度等?








FYI,

當晚見到個袋係類似呢個:























我同Sherlock係Season 2 第二集一樣,

佢俾“H.O.U.N.D.”吸引,

我俾“桃.紅.G.U.C.C.I.”吸引,

除左你係Paris Hilton,

拎親呢個袋都多數係講野高八度帶有公主病菌既八婆,

或者係寫字樓做左幾廿年秘書既姐姐,

兩種女朋友都會帶俾我一個非常愉快既晚上,

加上I don't see thing, I observe. ( 嘿嘿 )



Well,

條八婆搶你男朋友,

你當然要Judge佢外表啦,

唔通仲同佢伯母講:

hello伯母,我係你個女新搶返黎個男朋友個Ex啊,你身體幾好嘛?







約左八點半Leicester Square等,

我當然Hea到頂點著條裙就算唔著波鞋拖鞋都算俾面,

等左半個鐘,

明既,

踩場需要計劃既係咪?

得。



佢一出tube station門口,

嘩,

連新買既Celine都拎埋出黎,

千幾鎊一個clutch拎去蒲,

加上之前我無見過呢個袋應該突然新買,

憑千幾鎊除返開幾多寸皮黎計,

應該係每一寸百幾鎊,

睇黎條賤人應該hurt得佢幾緊要。







九點半去到Club門口,

嘩大佬一去到見到個伊巴頭日本仔仲要係Goldsmiths讀photography,

但當我一諗起個桃紅Gucci袋,

我全個人意念就非常專心地等待Paris出現,

等左十分鐘左右,

我最期待既畫面出現啦:

哈哈哈哈哈,

Elsa裙撞Gucci桃紅袋再加Jimmy Choo,

仲.要.公.主.頭,

成件事撞到啪啪聲,

我忍唔住行左過對面街後巷笑到連個頭都移左位,

Moodboard如下-




 







笑左一輪後,

理智問左我一個問題,

到底點解Gucci會搶到Celine個男朋友?



Celine俾我拉左過對面街冷靜,

呆企隔離雙目無神毫無笑容,

憑佢人又靚又讀Cambridge黎計,

見到個咁既新女朋友其實幾humiliating,

唔同我只係一個零,

任憑街上面一個普通女仔都會比我溫柔體貼,

只不過係我比較鍾意我自己所以I'm fine with everything,

但對佢黎講,

真係幾hurt。



我搭搭佢膊頭話don't worry you look great babe,

佢笑笑望住我,

我諗今日我都要幫下手架啦,

至少要解答到底點解Gucci會搶到佢個男朋友。







我同Celine行返過隔離街,

基本上Club門口係人都知Celine係Ex所以係會讓路唔會講太多Greeting廢話,

我直接同佢行去Gucci同賤人面前 -



Celine : Hi, Happy birthday.


賤人:thanks! this is Niki.


我暗睥佢個粉紅色咀心諗一定要問佢到底用咩唇膏可以將個樣毀滅到咁既地步:Hello, I'm Sherry.


Niki : 你唇膏好靚啊!咩牌子邊度買架?!


我當然唔想答啦,但由於要解答Celine心內問題都係答:Chanel Boheme. 係呢,你地都幾襯喎,點識架?


Niki : 哈哈哈,err.... 點識啊........ ermmm.... 哎呀...我唔係幾好意思講,你講啦....


然後佢用bling bling眼望住個賤人,將塊面伏係佢膊頭度。


賤人:哦,我地係船P度識,慢慢發現幾岩傾咪繼續落去。


其實我諗條賤人知我問野係有骨,所以無特別講太多。



我問多左幾條問題,

Niki (Gucci) 突然話,

哈哈其實我咩都唔識架.... 好多野都係聽條賤人講,

佢真係教到我好多野。



然後,

Celine突然捉住我隻手,

我諗我地大家都明白到底發生咩事,

已經可以走。







到底點解Gucci可以搶走Celine男朋友?

我同Celine都有某些終極弱點Gucci比我地優勝一千倍,

Gucci唔會問有骨既問題,

而我地,

由第一句開始已經有骨。



佢攬住個Gucci已經好滿足,

但我地追求既,

係Celine同Acne,

當然,

自己Celine自己俾錢。



再者,

Celine有足夠智商從來咩都會自己答,

絕對唔會搖條賤人隻手叫條賤人幫手答。



Of course,

我諗我同Celine一世都唔會去船P,

我一聽到船P,

噢,

唔怪得啦。







Well,

其實係某些位上面,

我地係一敗塗地。







我地放低份生日禮物後,

去左隔離街間Mexican Grill食飯,

佢一坐低就去廁所,

出黎我見佢對眼紅哂,

都只可以講:

你無輸,

你想用人地買既Gucci定自己買既Celine?



飲左一啖Margarita,

交換一個眼神後,

彷彿大家都深明,

this is how we do.



and we are happy with who we are.












P.S.


Sher : 你送左啲咩俾佢做生日禮物?

Celine : 嘿。

然後佢拎左抽鎖匙出黎,

我望一望,

Sher : 哈哈哈,佢屋企鎖匙?

Celine : one more cocktail?

Sher : yep!



P.P.S


如果你問點解我地咁仆街要去人地Birthday party,

首先賤人無講任何原因一句分手就了結,

第二條賤人竟然請Celine去,

到底應唔應該去可自行判斷,

反正Celine決定要去,

我都只能夠陪下佢。





沒有留言:

發佈留言