2013年10月26日星期六

我都話我喊唔出架啦





睇完《被偷走的那五年》,

結論係...

喊唔出。



有啲興趣想知睇套戲既年齡層,

當然我知套戲係打細路至三十樓下市場,

其實如果類似戲中白百何working lady去睇的話,

例如係黃迪詩,

一定喊唔出,

仲會講:

你睇就覺得好有型好浪漫,但你試下做女人啊,一啲都唔好玩。



可能我由細到大就有類似問題,

每隔一個月就會俾人話我掛住做自己野唔理人,

所以真係唔覺得感動,

只係覺得好煩。



睇落正路黎計應該會話起初係白百何唔岩,

太強勢串串貢掛住做野又唔肯低頭,

但well,

唔洗做啊?



真係好似流星花園you name a few啊?

個個富二代成世人流流長只係拍拖拍拖拍拖就有飯食啊?



hello,

你試下白百何叫張孝全唔好掛住做野唔好咁強勢blah blah blah,

試下白百何真係好似安心亞咁晚晚痴痴貢餵你食豆腐花啊,

睇下結果會係點?



結果咪係個女人好痴身好麻煩,

阻住地球轉,

最後?

咪又係離婚。







珍惜愛人係重要,

白百何知道失憶前所有事後會好傷心覺得自己好孤獨純粹非常正路,

只因為當初佢從一開始未失憶前都已經非常寂寞,

有咩比起自己一直努力,

但俾自己最愛人遺棄,

出去同人曖曖昧昧恐怖?



知道左之後,

你認為一個強勢、理性既女人應該要點?

打你十四巴唔夠理性,

喊住求你唔夠強勢,

咪只有轉移視線搵其他依賴。



當初佢如果唔係咁做的話,

點做creative director?



我覺得未至於要為自己強勢道歉,

因為張孝全扭計又唔直接扭,

搞埋啲小動作搞到白百何精神緊張,

基本上強勢 -> 忽略 -> 覺得被忽略 -> 扭計 -> 更加強勢 -> 更加忽略 -> ...... 係一個不能改變既循環,

我立場黎計,

做野已經咁撚辛苦,

仲要搞咁多野,

仲要係最忌既搞搞震,

逼到個老婆搵心理醫生,

你想個老婆點樣對你溫柔?



當然白百何依賴心理醫生,

同心理醫生上床係錯。



如果(假設)會逼到白百何去搵依賴的話,

其實張孝全都應該係好忙,

我又唔多見白百何有投訴。






由套戲開始第一秒,

白百何非常任性要控制自己人生所有事,

完全唔理人感受亦唔理人點諗,

基本上張孝全只可以捱打同跟住白百何個flow做野,

就連自己生命存亡都要任性地自己決定,

無諗過張孝全其實對佢既愛足以照顧佢一世,

仍然選擇賭一鋪,

我唔覺係偉大為對方諗,

因為佢無同對方討論過就落決定,

100個百分比中有90%成份係任性。



到最後,

逼到張孝全要徹底失去白百何,

其實,

都係源自於白百何任性。



最後一刻,

張孝全都係跟住白百何個flow做野,

白百何都係非常任性。







都係果句啦:

公主王子,

唔洗做咩?



唉,

我都話我好冷血,

真係喊唔出架啦。



P.S.

我睇左《愛.慕》。



沒有留言:

發佈留言