2013年10月11日星期五

my yellow submarine







今日朋友好奇問我邊度搵咁多舊碟,

實情係我開左the rolling stone magazine個500 greatest albums of all time page,

由第一名開始上youtube逐隻search黎聽,

岩就繼續聽唔岩聽就飛,

曾經以為自己會鍾情Patti Smith但奇怪地實在無咩特別感覺,

琴日行路返學時聽Love - Forever change,

今日係屋企睇notes聽Bob Marley - Legend,

本星期最愛歌曲為Love - Red Telephone。








返英國得閒賞下花,

四年著爛三對Dr Martens後再接再勵,

有啲好奇今次係佢死定我對腳亡,

第一個星期未能分出勝負,

成腳水泡痛到連街都唔想出,

但同時對鞋又開始有摺痕啦喎,

好啦....計打成平手啦。



朝早起身醒起今日宣佈諾貝爾文學獎,

村上春樹九成大熱倒灶,

事實亦然,

講真,

我都諗唔到評審可以點評價村上作品文學價值。



就如第一部作品《聽風的歌》,

大部分作品都如一陣風吹過,

領悟到某啲事,

超現實、失去、懷念、追尋自我,

但到頭來想用黎扮下文青又真係quote唔到啲咩,

扮下哲學家又好似唔上唔落,

後現代地視乎你係一堆符號中睇到啲咩,

太沉實欠喧囂,

唔好再提名佢啦,

就算攞到獎佢都唔知上台應該講咩好,

第一句就應該係「該說些什麼得獎感言呢?實在非常傷腦筋」。







由於間房有條樓梯,

買左張Beatles yellow submarine海報貼門,

welcome to my yellow submarine。






由中三開始已經經常地扮優雅飲玫瑰花茶加蜜糖,

其實真係好好飲,

而家早晚各一杯奉行主旋律港女式貴婦生活,

但用muji杯有欠體統,

買返set碎花英式茶具加個蛋糕架先,

美女們都仲要出街俾幾百蚊食,

我係屋企DIY加埋唔洗十蚊,

日日食添返啲淑女氣質,

到時最有型仲唔係我?






有時真係唔明英國人個腦點運作,

即係你將六支微型samples放係一堆紙入面係咪想試驗地心吸力會否將碎紙吸落地,

當我搵齊六支之後,

好認真地講左句屌。




岩岩搬屋食左成個禮拜take away,

係時候做返個健康寶寶,

但shake shack真係幾好食。





2 則留言:

  1. 諾獎唔係提名制嫁

    話時話早兩月我都搵greatest album all time
    再係youtube search full album 黎播
    九成都六七十年代

    回覆刪除