2015年2月8日星期日

與王迪詩聚舊









由細睇王迪詩與卓韻芝睇到大,

大學二年級時人大左又囂左,

覺得其實佢地無想像中咁神又覺得自己仲有型後停止買二人作品,

後來返香港後發現書櫃上全套卓韻芝離奇消失,

稍感可惜但不欲尋回,

我需要卓韻芝時代已過去,

或者有人比我更需要卓韻芝。



閒逛誠品偶遇老朋友王迪詩,

心頭一暖決定買左本返屋企聚下舊。



當初睇王迪詩因為書名蘭開夏道,

家住書院道,

行去蘭開夏道路程不足五分鐘,

亦因為佢曾經與Philip於倫敦漫遊,

百感交集之下覺得同佢幾有緣,

就如卓韻芝後來亦去倫敦讀書,

所有與倫敦有關之人事物都會令我無比著迷。




























小妹唔飲紅酒,

未至於如Daisy般用芝士配紅酒觀賞蘭開夏道風景,

開左支Perrier打算如舊時溝英國蘋果汁,

一打開一陣檸檬味原來Press Con拎支係Perrier Lemon,

其實我一直唔明點解餐廳要於水中放檸檬,

我唔覺特別清新,

反而酸酸澀澀又唔落糖更重霉味。



突然諗起有一次係倫敦病得極重,

飢寒交迫之下到某人家作不速之客,

水中有青檸,

確實係我人生中飲過最難飲嘅水。



飲完十分鐘後,

胃痛,

問佢拎胃藥後,

杯水仍然係有青檸。



你試想像,

杯水到底有幾多青檸先會飲到胃痛。



不過,

我一世都會記得青檸水陣味。



當日當晚,

我不發一言,

一杯接一杯全部飲得一滴不剩,

然後我頂唔順狼狽走出佢屋企門口時,

仍然胃痛。



不過佢應該永遠唔會知當日我胃痛原因,

我諗佢仍然認為我感冒係會胃痛。



而當日應該係我人生中最不堪之時。



愛情面前,

人是何等卑微。



要趕走我,

亦只需青檸水。



想罷,

我將全支Perrier Lemon倒出,

將樽洗淨,

放入另一場Press Con時兩位外藉男士獻上的一支粉紅玫瑰,

還可以控制自己人生時,

Perrier Lemon又如何,

只不過係一支我唔鍾意飲嘅有汽檸檬水。






《我是我王迪詩5》其中一篇說到結婚只為有個原因俾人出軌尋找失去自由後所謂真正快樂,

朝早見到汪鋒向章子怡求婚,

從來對結婚無任何Fantasy,

一百萬求一次婚,

將所有愛情用於一次求婚,

然後再無限消費已沒落愛情,

感覺非常廉價,

如果真係相愛的話,

一百萬根本唔係導致結婚嘅原因,

如果你仍然相信愛情的話。






從前那個分手時狠下揚言「我唔撚會祝福你」的那位曾經,

一年過後還是找到另一最愛,

其實愛黎愛去不過一剎一時陣痛,

一段時間後,

好快就唔記得,

不過我由衷祝福佢,

He deserves better。



就如當初無悔飲下所有青檸水的我,

今日仍然生存,

未如當初躺在病床上如一個無智商廢人,

所有誓言亦已煙消雲散,

坐係書檯前望住Perrier Lemon樽內粉紅玫瑰離開世俗後繼續盛放。



從那時以後從不輕下諾言,

過幾年後,

亦不過笑話一則,

Who care?



山盟海誓過後,

忘記山盟海誓過後,

一切如常。






老豆百無聊賴打開電視,

正在播放林憶蓮聽說愛情回來過,

想當年,

倫敦聽完林憶蓮演唱會後,

歸家之時重遊舊地走過灰黑泰晤士河,

連續一個禮拜反覆重播聽說愛情回來過,

但愛情並無回來過。










沒有留言:

發佈留言