2014年1月28日星期二

最好的時刻











33 same-sex and heterosexual couples got married on stage at the The GRAMMYs as Madonna joined Macklemore and Lewis during their anti-homophobia anthem "Same Love".



我仍然相信,

世界會變得更好。



雖然我無偉大聰明才智,

亦都無任何號召力量,

但我知道,

只要多一個人放下偏見,

世界就會多一份和諧美好。



就算自己於世上只如一粒微塵,

其實做好自己,

相信自己所信之事,

已經好足夠。



一直以來自己都與自由打杖,

無時無刻都rebel without a cause,

而我已經係條件比較好之下都非常痛苦,

所以更加唔會去搶奪其他人既自由,

己所不欲,

勿施於人。







上個禮拜,

一位同志朋友睇完我上一篇關於Blue is the warmest colour日記後問我:

「Sherry,其實我有冇做錯?」



我答:

「你無錯,

世界亦都無錯,

其實無人做錯,

只不過你條路比較辛苦,

唔好憎恨所有欺凌歧視你既人,

要用行動證明俾佢地睇,

你做左一個正確既決定,

同時你亦都要相信自己,

you will finally get there。」







因為畢業論文關係,

睇左幾本書有關於LGBT於網上come out並建立虛擬群組,

研究中有一班為數不少既女性扭曲自己性向於現實求存而結婚,

結婚多年後於online social network上尋求同伴肯定並作為大家精神安慰,

線上快樂,

現實生活仍然非如理想,

人或者未必需要億萬財富與才智美貌,

但基本人權之上理應有權選擇自己去愛與被愛既方式。



亦都睇過documentary關於男性足球員潛規則,

同志球員被攻擊、自殺、與女性結婚隱藏性向,

希望世界終有一日可以進步到無人需要委曲求存,

求生之餘,

自由戀愛上可以有應有選擇權,

所有形式既戀愛一樣有同樣既祝福。




Open your heart.











沒有留言:

發佈留言