2014年3月11日星期二

換個場景會否浪漫依然?





星期六,

微涼。



倫敦有陽光時,

其實真係幾可愛。



好,

我趕緊deadline但堅持要去睇Opera,

其實本身早兩個禮拜deadline,

諗住交完dissertation去睇,

點知突然有兩個禮拜extension,

中伏。



話說上個月去Barbican睇Pop Art exhibition時見到poster寫住Le Boheme,

當時即刻逼朋友一齊買飛,

原因都只係因為曾經係巴黎蒙馬特Amelie雙風車Cafe附近見到一間叫Le Boheme既cafe,

係Paris時去過幾間出名既Cafe例如Cafe de Flore/ Les Deux Magots/ Cafe des Deux Moulins ,

但只係入過去Le Boheme飲左杯hot chocolate因為咁多間中得呢間無咩人,

我始終都係唔鍾意湊熱鬧。



就係因為我去過一間同名Cafe,

所以我無用過腦去做research就買左飛,

事實證明我到呢一刻,

都仍然係一個非常衝動既白痴。



去Royal Albert Hall睇Opera好似要著得好elegant,

呢就好似Pretty Woman Julia Roberts咁呢,

我無套衫都要化個霸氣妝,

輸人不能夠輸陣,

就算deadline都要Julia Roberts住仆街。



一落到街,

我見到一條友企係樓下,

即時半帶憤怒斯文地大叫:

點解你每次係重要關頭都唔揸車呢,

人地特登用Dior 999唇膏要好Glamorous好似Julia Roberts架嘛屌你次次都係咁。



佢竟然駁咀話禮拜六Knightsbridge塞車,

我反駁搭巴士又咪係塞,

佢話但巴士可以落車嘛,

我開頭覺得幾有道理但都唔打算同佢理論,

因為同一個死蠢理論只會浪費我支Dior藍星唇膏。



結果真係塞車。



而我又真係要落車。



真係慘過灰姑娘落南瓜車。



我著住件冷衫Dr Martens你要我跑上去Royal Albert Hall,

我唔明點解次次去Royal Albert Hall都要跑上去,

South Ken又極多遊客,

我一路亂衝亂撞一路鬧斜路黎架做咩唔揸車呢,

Last minute跑到入去Royal Albert Hall真係咩霸氣都無哂,

仲要由A數到Z搵T到底係邊,

我發起港女脾氣上黎直接入左去Z問職員,

由於時間關係我知道佢一定會直接帶我去T,

一坐低好唔優雅地睥住條唔揸車既契弟,

基本上坐低唔夠五秒就開始。



但睇完第一節之後,

我突然發現星期六由Victoria&Albert Museum跑去Royal Albert Hall睇Opera好浪漫。



因為呢件事係香港唔會發生,

而係香港發生亦都唔會有半點浪漫。



香港應該唔會隨意買到Opera ticket,

唔會即興地去睇Opera,

唔會係微涼天氣下跑過我喜愛既Victoria&Albert Museum、Science Museum、Natural History Museum,

沿途好多遊客但由於街道較闊亂衝亂撞都唔會撞到人,

好難可以用Dior 999橙紅色藍星唇膏而唔俾人由頭睥到落腳,

難得既閒情,

清新空氣,

美麗風景,

快樂回憶,

自由。



近視加深太多,

大部分時間都睇唔到Opera字幕,

只係簡略睇到大約劇情推進,

一種聽唔明既陌生語言,

聽唔明既陌生音樂,

一個從未睇過既陌生故事,

不經不覺,

就過左三個半鐘。



毫無負重地,

過左三個半鐘。



基本上我只係知個故事大約做緊咩但由於係意大利文所以不明所以,

最有印象都只係“what a cold little hand, let me warm it up for you”,

但無人會問我到底睇左啲咩,

無人會發表偉論,

無人會中途尖叫,

無人會update Instagram Facebook,

無人會影相,

無需要特別炫耀,

難得既自由。



同一件事係香港發生會點?

首先要幾個月前搶飛,

然後要覺得自己睇Opera好有品味。



而我除左神級事必要搶如Radiohead之外,

早係搶飛階段已經放棄,

應該唔會有下文。



其實係倫敦幾年,

最快樂係可以自由試到好多係香港被標籤到已經連講都覺得庸俗既野。




























































睇完之後,

慢慢由Royal Albert Hall行返落去South Ken,

再放慢腳步由South Ken行去Knightsbridge,

太陽慢慢落山,

空氣依然清新,

遊人仍然非常多,

但街上亦然異常安靜,

自由舒服到可以隨便伸懶腰,

邊食雪糕邊行邊睇日落,

而我依舊感到十分自由。







同一時間,

朋友們係香港聽緊陳綺貞,

我都好想聽陳綺貞,

但其實,

我會想係倫敦聽陳綺貞,

而唔係係香港,

我想自由自在地聽陳綺貞。



今晚去做Gym時一直聽《會不會》《華麗的冒險》《告訴我》,

發覺係搭巴士途中聽《會不會》,

可能比起係香港紅館聽live更好聽,

因為當你一個人係夜晚巴士上望住風景慢慢fade out,

好容易理解陳綺貞歌聲中安靜、溫柔、任性、偏執既悲傷。



















不願放開手,


不忍讓你走,


瘋狂的夢沒有了你,


還有什麼用?





沒有留言:

發佈留言