2013年2月13日星期三

年輕我亦曾同樣那麼愛做夢




放工前半個鐘收到朋友whatsapp:「喂!我睇到兩支香水好sherry,Balenciaga Florabotanica同Givenchy Dahlia Noir你想要邊支?」而一個係Miller Harris pack一百萬支香水sample pack到自己姓咩都唔記得既小intern,第一個反應....真係好迷惘。好老實講,近幾年真係踏實左好多,咩sherry唔sherry都係人地講架姐。

上網google下兩支香水,其實早排買Givenchy新唇膏限量眼影時有sample,但太懶關係一直死噴爛噴Chanel Chance同Armani Prive香根草,連望都無望過堆sample一眼。「Hmmm.. Florabotanica率性帶男子氣,自然且帶獨特生命力,哦!又係香根草同琥珀唔怪得好sherry啦。」「Dahlia Noir取材自電影The black dahlia,將原本奪目的Dahlia用想像塗成黑白,冷豔卻不帶香氣,大膽卻優雅,神聖又叛逆,充滿矛盾的逞強與脆弱。」..... 由於無咁大個頭盡量唔戴咁大頂帽,我揀左實實際際存在於地球既Balenciaga。

由於Miller Harris與Jane Birkin曾經合作出香水,所以小妹有幸為JB女神沖左一杯茶,當初其實係因為非常沉迷性感反叛法國自由女神Brigitte Bardot而認識英國版碧姬Jane Birkin,又由於My Little Airport認識佢地兩個曾經共同愛過既法國傳奇浪漫詩人Serge Gainsbourg。同事今日話過左Fashion week就應該會見到Beckham夫婦,因為佢地..成日黎。好似好超現實,但我望住office入面既人,心諗,我第時係咪想好似佢地咁?好明顯我又知唔係。


朋友講完我好Dahlia Noir同Florabotanica之後,

我好認真地問:「你覺得我仲係以前個自由大膽既Sherry?」

佢話:「你覺得唔係?」

我話:「愈黎愈唔係。」

佢話:「你有冇放棄自己想做既野?」

我話:「無。」

佢話:「咁咪係囉,只要你一日實實際際地實現自己理想,你都仍然係,你sherry之處係腳踏實地做野無打算一步登天,而從來你唔覺自己同人有咩唔同。你都無理過其他人做咩,只係做自己野,根本唔知外面個世界應該係點,只係知自己應該要點。」

我話:「我有時會好羨慕人地好有才華,讀名校,intern去Vogue,有時我會覺得自己好廢。但我又覺得如果我一去就去到Vogue,我會做唔黎,寧願而家由pack sample做起。雖然我成日鬧Arts London on9,但可以自由自在讀Art&Fashion真係好滿足。」

佢話:「咁咪係囉,幾多人羨慕唔黎,幾多人就算遇到Jane Birkin都唔知佢係Jane Birkin。人地羨慕唔係在於你見到Jane Birkin,而係你知道邊個係Jane Birkin,曾經聽過Gainsbourg,唔洗好辛苦地扮自己識。」

我話:「但我識埋識埋啲野都無咩用。」

佢話:「哈哈哈,有用但你唔知姐。世界上每日有幾多人用盡全力扮自己識Gainsbourg,但其實連Gainsbourg死左都唔知,你諗下你平日無無聊聊會有興趣睇黑白片,聽過Gainsbourg又會聽薛凱琪,見識既野好多人扮唔黎架係要靠你自己有興趣,真係你夠膽去做而真實地有發生過。」


/


搭Tube返屋企時loop到薛凱琪奇洛李維斯回信,我唔知自己仲係唔係以前個Sherry,但我知幾十年後,會突然諗起自己無啦啦去左倫敦浪漫左幾年,瘋狂購物睇書睇演唱會拍拖返工得閒返下學,絕對有資格講年輕我亦曾同樣那麼愛做夢。


即使只有幾年,

第時成功好失敗都好,

我都真係曾經發過夢,

發過好多人連諗都唔敢諗既夢。














Gainsbourg與Bardot合唱Bonnie and Clyde,
取材自1930年代真實美國著名鴛鴦大盜,
1967年曾改編電影《我倆沒有明天》。





Gainsbourg與第三任妻子Jane Birkin的Je T'aime ... Moi Non Plus,
其實係Gainsbourg與Brigitte Bardot have sex時作亦曾合唱,
但當時因為年代保守被禁播。

後來再同Jane Birkin合唱,
呼吸喘氣聲稍為收斂,
一首歌要work,
都要睇時代與對象。





沒有留言:

發佈留言